أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۹۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
وکیل مدافع بابک زنجانی مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص موکلش مبنی بر زندگی او در ویلای شخصی اش درلواسان را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: وکیل مدافع بابک زنجانی مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص موکلش مبنی بر زندگی او در ویلای شخصی اش درلواسان را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

رسول کوهپایه زاده در ارتباط با مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بابک زنجانی مبنی بر زندگی او در ویلای شخصی اش درلواسان مدعی شد: موکلم بابک زنجانی در طول هشت سال گذشته و از ابتدا تاکنون به صورت انفرادی در بازداشت به سر می‌برد. همچنین در طول هشت سال گذشته برخلاف برخی از آقازاده‌ها و زندانیان، موکل حتی یک روز هم به مرخصی نیامده و با درخواست اعطای مرخصی اش موافقت نشده است.

وی افزود: متاسفانه از بدو تشکیل پرونده در طول هشت سال گذشته تا امروز برخی از اشخاص برخلاف ظاهر ادعاهایی که مطرح می‌کنند نه به دنبال کشف حقیقت هستند و نه در پی اجرای عدالت و صیانت از بیت المال بلکه در صدد بهره مندی سیاسی و جناحی از این پرونده بودند.

وی در پایان گفت: انتشار این مطالب نیز که موجب تشویش اذهان عمومی هم می‌شود ، صرفاً در این راستا قابل ارزیابی است که این موضوع کذب محض است و هیچ بهره ای از حقیقت و واقعیت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها