يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۹۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
تمجید AFC از پُرافتخارترین تیم آسیا؛
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی فوتسال می‌داند.

به گزارش پایگاه 598، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه آغاز دیدارهای جام جهانی 2021 لیتوانی، گزارشی درخصوص تیم‌های قاره کهن در این بازی‌ها منتشر کرد.

AFC درباره تیم ملی ایران نوشت: «ایران وارد هشتمین جام جهانی خود می‌شود و بعنوان یکی از مدعیان اصلی مسابقات با حریفان رقابت می‌کند. این تیم تاکنون 12 بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسیده است. ایرانی‌ها در سال 2016 به رتبه سوم جام جهانی رسیدند که بهترین دستاورد یک تیم آسیایی در این رقابت‌ها بود.

حالا محمد ناظم‌الشریعه در لیتوانی به دنبال قهرمانی جام جهانی خواهد بود. او که بیشتر بازیکنان تیم سال 2016 از جمله مهدی جاوید، حسین طیبی و برنده چهار عنوان بهترین بازیکن سال آسیا یعنی علی اصغر حسن‌زاده را در ترکیب تیم خود دارد، ایران را در سخت‌ترین بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی آرژانتین هدایت می‌کند.»

جام جهانی فوتسال از فردا (یکشنبه) در لیتوانی آغاز خواهد شد و ایران در گروه F با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها