أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
قالیباف در صحن علنی:
رئیس مجلس گفت: مأموریت چند هزار کیلومتری دریا نوردی نیروی دریایی نمایشی از اقتدار و خودکفایی و پیشرفت در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز و در نطق پیش از دستور، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از یک مأموریت چند هزار کیلومتری دریا نوردی در پهنه اقیانوس اطلس و شرکت در یک ماموریت و مانور را به ملت، فرماندهی معظم کل قوا و یکایک فرماندهان و رزمندگان ارتش تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: این اقدام نیروی دریایی نمایشی از اقتدار، خودکفایی و پیشرفت در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد هر زمان به مبانی ارزشی خود یعنی خداباوری و مردم باور ایمان داشته باشیم و بایستیم، معادلات مستکبران و دشمنان دین الهی با شکست مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها