يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
ولفسبورگ با ثبت بهترین شروع تاریخ خود در بوندسلیگا به شگفتی سازی خود در این رقابت ها ادامه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، ولفسبورگ با پیروزی ۲-۰ برابر فورت چهارمین برد خود را در چهارمین بازی خود جشن گرفت و بدین ترتیب بهترین شروع خود در تاریخ باشگاه در بوندسلیگا را ثبت کرد.

این بهترین شروع فصل در تاریخ باشگاه ولفسبورگ است. ماکسیمیلیان آرنولد گفتت: ما از این شروع لذت می بریم، اما ما فقط چهار بازی انجام داده‌ایم. باید متواضع باشیم. ولفسبورگ هرگز در شروع خود در تاریخ بوندسلیگا به چهار برد دست نیافته بود.

مارکو فان بومل سرمربی هلندی تیم ولفسبورگ گفت: این بدان معناست که ما شروع بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم. ما اکنون از برد لذت می بریم. فعلا خودمان را برابر لیل در لیگ قهرمانان آماده می کنیم و در ادامه باید روند خودمان را در بوندسلیگا ادامه دهیم. تازه در ابتدای راه هستیم و بازیهای زیادی تا پایان مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها