يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۰۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
والیبال قهرمانی آسیا|
تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تایلند به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی‌اش در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ساعت 10:30 امروز (دوشنبه) به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی در این بازی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 12 و 25 بر 18 پیروز شدند و حضور خود در مرحله دوم مسابقات را قطعی کردند.

از نکات جالب این بازی، حرکات موزون امیرحسین توخته مدافع وسط تیم ملی ایران در مقابل دوربین و در بین ست‌های اول و دوم بازی بود. توخته به محض اینکه دید حرکاتش به صورت مستقیم پخش شده است از تصویربردار خواست که از سایر اعضای تیم و قسمت‌های دیگر سالن، فیلم بگیرد.

رحمان محمدی‌راد سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان هم در سالن شهر چیبا برای دیدن بازی تیم ایران، حضور داشت. این بازی گویا برای دستیار رحمان چندان سرگرم‌کننده و مهم نبود و او از این فرصت برای استراحت و یک خواب کوتاه استفاده کرد!

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 8 بامداد فردا سه‌شنبه به مصاف پاکستان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها