أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۱۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

حامد عسگری سرپرست هلدینگ سیمان تامین که از مدیران نزدیک به محمد شریعتمداری وزیر سابق کار است در روزهای جا‌به‌جایی وزرا یکباره به سمت سرپرست سیمان تامین منصوب شد و علیرغم دستور وزیر کار مبنی بر عدم عزل و نصب در تمام سطوح مدیریتی تا اطلاع ثانوی، چراغ خاموش مشغول مهره چینی و رفیق بازی در بزرگ‌ترین هلدینگ سیمانی کشور است.
عسگری اخیرا شخصی را بدون هیچ رزومه مشخصی به عنوان معاون امورشرکت‌ها و مجامع گمارده و عزت الله زنگنه از مدیران باسابقه و خوشنام را عزل کرده است.
وی همچنین مهران گلستان که هیچ شناختی از او در رسانه‌ها وجود ندارد را نیز به عنوان مدیر روابط عمومی هلدینگ سیمان تامین نصب کرده است.
سرپرست سیمان تامین برای فرار از پاسخگویی به مدیران شستا اعلام کرده این افراد از بستگان وزیر کار هستند و با هماهنگی وزیر آمده‌اند و انتصابشان را سفارشی وزارت کار می داند و بالعکس در وزارتخانه به برخی مدیران اعلام کرده این انتصابات تحمیلی شجاعی‌برهان و ملکوتی‌خواه است و به آنها نسبت می دهد.
گفتنی است اخیراً وزیر کار عنوان کرده که شستا باید سرویس‌دهی به مدیران وزارت کار را قطع کند. حال باید منتظر ماند و‌ دید حامد عسگری راست می‌گوید که تحت فشار حجت‌عبدالملکی دست به انتصاب زده یا خیر؟ این روزها حامد عسگری تمام انتصاباتش را به وزیر کار و معرفی گزینه از سوی حجت عبدالملکی بیان می‌کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها