يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۱۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
در آخرین آمار کرونا در انگلیس اعلام شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۸۲۵ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر از رویترز، وزارت بهداشت انگلیس در آخرین آمار کرونا در این کشور اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۸۲۵ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

به گفته وزارت بهداشت انگلیس در حال حاضر تعداد کل مبتلایان به کرونا در این کشور به ۷ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۵۹ نفر رسیده است.

همچنین گفته شده در شبانه روز اخیر، ۶۱ نفر نیز در این کشور، به علت ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس این گزارش، آمار کل قربانیان کرونا در انگلیس به ۱۳۴ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

این در حالی است که براساس گزارش‌ها و در مقایسه با هفته گذشته، شمار قربانیان کرونا در انگلیس، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

در شرایطی که اعلام شده نزدیک ۷۴ درصد افراد بزرگسال در انگلیس هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند سویه دلتا و مقاومت بیشتر آن در برابر واکسن بر نگرانی‌ها در این کشور دامن زده است.

دانشمندان و پزشکان در انگلیس با اشاره به ابتلای افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند، از مردم می‌خواهند به اتکای دریافت واکسن کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را کنار نگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها