أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۱۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، از توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، ژائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، از توافق بین ایران و آژانس استقبال می‌کنیم.

لی جیان گفت: چین از توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی که از طریق گفتگو و همکاری بر سر پادمان‌ها و نظارت بر توافق اتمی ایران حاصل شد استقبال می‌کند و امیدوار است که دو طرف بتوانند این روند کنونی را حفظ و دنبال کنند و به روشی درست مسائل و موانع مرتبط باقیمانده را حل و فصل کنند. ما همچنین از طرف‌های ذینفع می‌خواهیم که نقشی سازنده را در این رابطه ایفا کنند.

وی افزود: چین همیشه معتقد است تعهد و اجرایی سازی برنامه جامع اقدام مشترک تنها راه درست و موثر برای حل بحران اتمی ایران است. طرف‌های ذینفع و از جمله آمریکا باید تصمیمات سیاسی قاطعی را به زودی اتخاذ کنند و گام‌های محکمی را برای از سرگیری پیشرفت در مذاکرات برای بازگشت به تعهد در توافق اتمی ایران بردارند. ما امیدواریم که طرف‌های ذینفع به مسیر درست و ایجاد شرایط ممکن و فضا برای تلاش‌های دیپلماتیک بازگردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها