يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در تماس با محمد ناظم الشریعه صعود تیم فوتسال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی لیتوانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید در تماس تلفنی با محمد ناظم الشریعه، کسب دو پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتسال و صعود به دور بعدی رقابت‌ها در جام جهانی لیتوانی را تبریک گفته و برای وی و تیم ملی در دیدارهای سخت پیش‌رو آروزی موفقیت کرد.

همچنین ناظم الشریعه، انتخاب مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید تبریک گفت و ابراز خرسندی کرد که تیم ملی امید در اختیار یکی از بهترین بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال قرار گرفته و برای وی در میادین پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها