يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
قیمت بیت‌کوین، مهم‌ترین رمزارز جهان، در معاملات امروز، دوشنبه، دوباره با سقوط سنگینی روبرو شد و قیمت رمزارزهای دیگر را هم با خود پایین کشید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: قیمت بیت‌کوین، مهم‌ترین رمزارز جهان، در معاملات امروز، دوشنبه، دوباره با سقوط سنگینی روبرو شد و قیمت رمزارزهای دیگر را هم با خود پایین کشید.

قیمت هر بیت‌کوین تا ساعت ۹:۰۷ به وقت تهران با ۳.۸۵ درصد سقوط به ۴۵,۷۰۵.۳۲ دلار رسید.

قیمت اتروم ۴.۲۱ درصد سقوط کرد و به ۳,۲۰۵.۴۸ دلار بازگشت در حالی که قیمت اکس‌پی‌آر ۶.۹۷ درصد سقوط کرد و به ۰.۹۹ دلار رسید.

قیمت لایت‌کوین ۴.۵۲ درصد و قیمت بیت‌کوین کش، ۴.۷۶ درصد سقوط کرد.

سقوط امروز قیمت رمزارزها در حالی اتفاق افتاد که با انتشار برخی اخبار دوباره توجهات به مصرف بالای برق و در نتیجه آلایندگی رمزارزها جلب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها