کد خبر: ۴۹۲۵۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه مرز قصر شیرین بر زائران اربعین بسته است، گفت: ورود و خروج به مرز خسروی ممنوع است و تاکنون خوشبختانه کسی از زوار برای خروج از کشور به این مرز مراجعه نکرده است، طبعاً اگر هم کسی مراجعه کند او را عودت خواهیم داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با توجه به تصمیم مقامات دو کشور ایران و عراق، امسال ظرفیت زوار اربعین به دلیل مسائل و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، کاهش داشته است و صرفاً افرادی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌ باشند از طریق هوایی امکان تشرف به کربلای معلی را خواهند داشت.

هرچند با رایزنی‌های صورت گرفته، کرمانشاه میزان ۵ پرواز خروجی به مقصد نجف اشرف خواهد بود اما مرز خسوری کماکان به روی زوار بسته خواهد ماند.

در این خصوص، فرماندار قصرشیرین در گفت و گو با فارس گفت: ورود و خروج به مرز خسروی ممنوع است و تا کنون خوشبختانه کسی از زوار برای خروج از کشور به این مرز مراجعه نکرده است، طبعاً اگر هم کسی مراجعه کند او را عودت خواهیم داد.

تاتار افزود: البته باید به این نکته اشاره کنم که سفرا و دیپلمات‌ها و کسانی که قبلا هم محدودیت ورود و خروج نداشتند هم تا کنون اقدام به ورود و خروج از کشور نکردند و از این رو اساساً فعالیت‌های این مرز برای اربعین کاملاً تعطیل خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها