يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس احتمالا در هفته آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرانیوز، دغدغه فعلی خیلی از هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس روشن شدن تکلیف برگزاری مزایده کارگزاری باشگاه است تا پس از آن قسمت عمده ای از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برطرف شود.

در همین خصوص تمام کارهای مزایده از طرف باشگاه پرسپولیس تمام شده و فقط چند نهاد دیگر باید بررسی‌های خود را انجام بدهند و خروجی این مسئله را اعلام کنند. تیم حقوقی وزارت ورزش و چند نهاد ذیربط دیگر در نهایت تصمیم می‌گیرند که قیمت پایه برای آغاز مزایده چقدر باشد.

خبر بعدی اینکه قرار است روی فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس و همچنین اجاره لوگوی این باشگاه قیمت گذاری شود. یعنی روال این طور خواهد بود که هر شرکتی که به عنوان کارگزار پرسپولیس انتخاب شد اگر دارای چندین محصول بود حق دارد روی یک محصول اش از لوگوی پرسپولیس آن هم به صورت موقت و اجاره‌ای استفاده کند و دیگر اینطور نیست که لوگو به صورت تمام و کمال در اختیار شرکت قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد کارهای مزایده باشگاه پرسپولیس نهایتا ظرف دو، سه هفته آینده برگزار شود و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس به وسیله مزایده معرفی و انتخاب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها