يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۶۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح سلامت یار با هدف تسریع سرعت واکسیناسیون در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مجتبی شکری ، شهردار منطقه 13 تهران درباره طرح سلامت یار اظهارداشت: با توجه به افزایش مراکز و ساعت تزریق واکسیناسیون و و جلب مشارکت های شهروندان در مقوله سلامت و توسعه همکاری های بین شهری، طرح سلامت یار در منطقه ۱۳ اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه مرکز واکسیناسیون در بوستان جنگلی سرخه حصار ، پیروزی و نیروی هوایی فعالیت می کند، افزود: در این طرح از ظرفیت داوطلبان محلی جهت انتظامات مراکز ، پزشکان و پرستاران و دانشجویان و بازنشستگان در این رشته استفاده می شود.

شهردار منطقه 13 تهران همچنین به تغییر ساختار واکسیناسیون خودرویی سرخه حصار و افزایش دو ایستگاه تزریق دیگر جهت سرعت عمل و پیش بینی ادامه کار در فصل پاییز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر روزانه ٧٦٠٠ دوز واکسن در این محل تزریق می شود که با تغییرات اعمال شده ، این میزان افزایش پیدا می کند.

وی اعلام کرد: افرادی که تمایل دارند در کنار کادر درمان جهت تسریع واکسیناسیون به صورت داوطلبانه فعالیت داشته باشند در ساعت اداری با شماره تماس ۳۹۵۳۹ تماس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها