أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۷۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۱ مهر ۱۴۰۰
مهاجم ایرانی تیم لوون بلژیک فردا شب در چارچوب بازی‌های لیگ این کشور برابر یاران سابق خود در کلوب بروژ به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) تیم فوتبال اود هورلی لوون که در این فصل کاوه رضایی را از کلوب بروژ به خدمت گرفته است، در دیداری خارج از خانه به مصاف صدرنشین جدول رده بندی خواهد رفت.

در آستانه این بازی سایت بلژیکی Het Laatste Nieuws از انگیزه مضاعف رضایی برای حضور در ورزشگاه یان بریدل و رویارویی با هم تیمی‌های سابقش خبر داد.

کاوه رضایی که فصل گذشته به طور قرضی از کلوب بروژ به شارلوا پیوسته بود، در این فصل با قراردادی یک ساله و بند تمدید به مدت یک فصل دیگر به عضویت تیم فوتبال لوون درآمده است.

رضایی در ۴ بازی هنوز نتوانسته است گلی برای تیم جدید خود به ثمر برساند و حالا فرصت دارد چنان چه فردا شب برابر هم تیمی‌های سابقش به میدان برود، با انگیزه مضاعفی که دارد طلسم گل نزدن خود را بشکند.

کلوب بروژ با ۱۷ امتیاز از ۸ بازی در صدر جدول قرار دارد و تیم لوون از همین تعداد بازی فقط ۷ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها