امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۲۷۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تصادف خودروی حامل هواداران تیم فوتبال مارسی ۹ کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (چهارشنبه) پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال آنژه و المپیک مارسی در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، مینی بوس حامل هواداران مارسی در راه بازگشت با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که در این سانحه یک هوادار مارسی جان باخت و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

در این حادثه مینی بوس طرفداران مارسی به دلایلی نامعلوم از پشت با یک کامیون برخورد کرد. در نتیجه این برخورد یکی از هواداران مارسی (متولد ۱۹۹۸) که در صندلی جلو نشسته بود، جان باخت. علاوه بر این، هشت نفر دیگر با شدت‌های مختلف مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

به گفته پلیس راننده مینی بوس هوشیار بوده و تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی نبوده است.

پابلو لونگوریا رئیس باشگاه مارسی امروز (پنجشنبه) به بیمارستان رفت تا جویای حال هواداران مصدوم شود.

مسابقه آنژه و مارسی که با تساوی صفر - صفر به پایان رسید، در داخل ورزشگاه نیز با اتفاقات تلخی همراه بود. بلافاصله پس از سوت پایان بازی، هواداران تیم میهمان با طرفداران میزبان درگیر شدند و ماموران در درگیری دخالت کردند. به گفته ژاک کاردوزا، مدیر روابط عمومی مارسی، این درگیری به دلیل تحریک هواداران آنژه رخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها