أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۸۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۰۲ مهر ۱۴۰۰
والیبال قهرمانی جوانان جهان|
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با تاکید بر اینکه تیم ایران در بازی‌های بعدی بهتر خواهد شد، گفت: بلژیکی‌ها منظم‌تر بودند و برد حق آنها بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در دیداری نزدیک 3 بر 2 مغلوب بلژیک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در این باره گفت: می‌دانستیم بازی برابر تیم دوم اروپا دیدار سختی خواهد بود. به عنوان مسابقه اول هم فشار زیادی را تحمل کردیم. در ست اول و دوم خیلی بد عمل کردیم و کنترل بازی به دست بلژیک افتاد. آنها نسبت به ما نمایش منظم و هماهنگ‌تری داشتند و ست اول و دوم را با برد به پایان رساندند.

وی اضافه کرد: در ست‌های بعدی تغییراتی انجام دادیم که باعث شد کمی بهتر از ست اول و دوم بازی کنیم و در نهایت بازی به ست حساس پنجم کشیده شد. در این ست به دلیل اشتباهات بازیکنان ایران و عملکرد بهتر بلژیک، نتیجه به سود حریف به پایان رسید.

عطایی با بیان اینکه بلژیکی‌ها استحقاق برد را داشتند، اظهار داشت: به جرات می‌گویم بد بازی کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. حریف اول ایران تیم بسیار خوب و برد حق آنها بود. مطمئنا در بازی‌های بعدی بهتر و با کیفیت بالاتری عمل می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برسیم. امیدوارم شرایط برای ما بازی به بازی بهتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: بردیا سعادت نیز به جمع ملی‌پوشان پیوست و در مسابقات بعدی تیم ایران را همراهی خواهد کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از پنج‌شنبه اول مهر با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها