يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیرهها و قبیلهها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامیترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریدهایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونهگون/انس و شناخت تا که به هم آورید بار/ بیشک بود زجمع شما آنعزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زانرو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار
به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کمپ آموزشی سه ماهه «تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همت مرکز نوآوری اروند تک در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب بازار کار برگزار شد.
این طرح حمایتی در قالب کارگاهی با توجه به اینکه می توانست جرقه ای مؤثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت که همسو با نهضت تولید محتوا، زمینه جذب جوانان اقصی نقاط کشور به بازار کار را فراهم آورد.
شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول در اختتامیه این رویداد درباره اهمیت تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای این حوزه در همراه اول به سخنرانی پرداخت.
برخی سرفصل های کارگاهی این کمپ به شرح شناخت شبکه های اجتماعی، انواع محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوای صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکه های اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان، اینفلوئنسر مارکتینگ و ... بود.