يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۹۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۴ مهر ۱۴۰۰
اربعین ۱۴۰۰؛
زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر کربلا نماز ظهر را به صورت جماعت اقامه کرده و طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر زیارت اربعین را رقم زدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی طولانی‌ترین نماز جماعت برگزار شد.

در این مسیر زائران پیاده‌روی اربعین حسینی هنگام نماز ظهر صف بستند و طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی را رقم زدند و بار دیگر اتحاد شیعیان را به نمایش گذاشتند.

یکی از نکات قابل توجه در این نماز جماعت، داشتن ماسک نمازگزارن در صف‌های منظم بود که در ادامه تصاویری از طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی را مشاهده می‌کنید:

فیلم و عکس / طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر پیاده‌روی اربعین

فیلم و عکس / طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر پیاده‌روی اربعین

فیلم و عکس / طولانی‌ترین نماز جماعت در مسیر پیاده‌روی اربعین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها