يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۹۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۴ مهر ۱۴۰۰
سنگربان بلژیکی رئال مادرید شمار کلین شیت های خود را در لالیگا به عدد ۱۰۰ رساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، جدال حساس رئال مادرید و ویارئال در هفته هفتم رقابت های لالیگا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کورتوا در این بازی توانست کلین شیت کند. او تاکنون ۱۰۰ بار در رقابت های لالیگا کلین شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که کورتوا جزو ۵ دروازه‌بانی است که موفق شده شماره کلین شیت های خود را در لالیگا به عدد ۱۰۰ برساند.

البته در بین دروازه‌بان های کنونی در لالیگا یان اوبلاک سنگربان اتلتیکو مادرید عملکرد بهتری در کلین شیت داشته است. او ۱۸۲ کلین شیت را به ثبت رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها