أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۰۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
فرماندار شهرستان مهران گفت: ۴۵ هزار مسافر اتباع ایرانی و خارجی تا امروز از مرز بین‌اللملی مهران تردد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مجید کاکی صبح امروز در ایلام با بیان اینکه مرز مهران کماکان به روی زائران و مسافران بسته است گفت: از هموطنان می‌خواهیم به مهران و استان ایلام مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نفر از مرز مهران عودت داده شده‌اند افزود: تا روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و امروز نیز یکهزار و ۵۰۰ نفر در این مرز عودت داده شده‌اند.

فرماندار مهران گفت: هم‌اکنون در شهر مهران حدود ۸ هزار نفر از مشتاقان ابا عبدالله‌الحسین (ع) حضور دارند که در انتظار بازگشایی مرز هستند اما باز شدن مرز منوط به موافقت طرف عراقی است.

کاکی تصریح کرد: همچنان مرز مهران برای خروج زوار بسته است و اجازه هیچ گونه خروجی از این مرز به مسافران و زائران داده نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه مرز بین‌المللی مهران تنها برای بازگشت زائران باز شده است تاکید کرد: تمامی تمهیدات برای بازگشت زوار در این مرز بین‌المللی اندیشیده شده است و تاکنون ۴۵ هزار مسافر اتباع ایرانی و خارجی تا امروز از مرز بین‌اللملی مهران تردد کرده‌اند.

فرماندار مهران گفت: همچنین در این مدت ۳۰ هزار ایرانی، ۷ هزار تبعه عراقی از مرز مهران خارج و ۵ هزار زائر ایرانی و ۳ هزار زائر خارجی هم به کشور داخل شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها