يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۰۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
منابع خبری از شهادت و زخمی شدن شماری از شیعیان نیجریه در حمله نیروهای این کشور به شرکت کنندگان در مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شبکه العالم از یورش نیروهای پلیس و امنیتی نیجریه به مراسم اربعین امسال در این کشور خبر داد.

خبرنگار این شبکه امروز سه شنبه گزارش داد که در این حمله، سه تن از شرکت کنندگان در مراسم اربعین به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

شبکه ان بی ان لبنان نیز با انتشار تصاویری، یورش نیروهای امنیتی نیجریه به شرکت کنندگان در مراسم اربعین را تأیید کرده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، وضعیت برخی از مصدومان وخیم است.

حمله نیروهای امنیتی نیجریه به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) +عکس

حمله نیروهای امنیتی نیجریه به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) +عکس

نیروهای امنیتی نیجریه پیش از این نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا به شیعیان این کشور حمله کرده و شماری از آن ‌ها را ضرب و جرح کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها