أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۰۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات در نهمین نامه به وزرای دولت، گزارش عملکرد وزارت نیرو در خصوص احکام مرتبط با تولید را به اطلاع وزیر مربوطه رساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات در نهمین نامه به وزرای دولت، گزارش عملکرد وزارت نیرو در خصوص احکام مرتبط با تولید را به اطلاع وزیر مربوطه رساند.

در این نامه که در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و با یادآوری اینکه مبنای رسیدگی دیوان محاسبات اسناد و قوانین بالادستی و ۷ قانون اقتصاد مقاومتی می باشد، آمده است: اقدامات وزارت نیرو با هدف گذاری در قوانین و مقررات فاصله دارد.

مقابله با بحران کم‌آبی، تامین، طراحی و ساخت حداقل معادل ۷۰ درصد آب‌شیرین‌کن‌های مورد نیاز در شهرهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان، افزایش توان تولید برق تا ۲۵.۰۰۰ مگاوات، احداث نیروگاه با بازدهی بالا وعدم جبران خسارت های وارده ناشی از قطع برق به شرکت ها، مواردی است که در این نامه برای رفع آنها تاکید شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها