کد خبر: ۴۹۳۰۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها از راه اندازی ۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم خبر داد.

 به نقل از سازمان هدفمندی یارانه ها، ۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم راه اندازی شد.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در خصوص این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره‌های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانه ها، هموطنان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به ارایه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع‌ترین زمان ممکن، افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.

حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب نمایند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری نمایند و یا در صورت نیاز به سازمان‌های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.

وی به ایجاد مکانیسم‌های الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسش‌های خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان می‌توانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.

منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها