يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۱۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
در حالی که اقدامات ابتدایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی جهت تماشای دیدار ایران و کره جنوبی در حال انجام شدن است اما ممکن است این امر محقق نشود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در شرایطی که فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند اولین حضور تماشاگران در ایران پس از همه‌گیری ویروس کرونا دیدار 20 مهر ماه ایران و کره جنوبی باشد، اما این مسئله همچنان با ابهام همراه است.

فدراسیون فوتبال برای حضور 5 هزار تماشاگر در دیدار ایران و کره جنوبی به ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست داده بود که پس از آن علیرضا رئیسی، سخنگوی این ستاد اعلام کرد برای ورود 10 هزار تماشاگر مجوز خواهد داد. با این حال به نظر می‌رسد این مجوز هنوز نهایی نشده و احتمال به سر انجام نرسیدن این اتفاق نیز بسیار بالاست.

این در شرایطی است که تزریق 2 دُز واکسن و همچنین همراه داشتن تست منفی PCR، شرط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اعلام شده، اما به نظر می‌رسد مکانیزم این کار و تطابق اطلاعات واکسن با بلیت الکترونیک و تست منفی PCR انجام این پروسه را دشوار کند و هنوز آمادگی انجام این کار در یک بازی رسمی ملی وجود ندارد. پیش‌ از شیوع کرونا نیز مشکلات بلیت‌فروشی زیادی در مسابقات مختلف رخ داده بود.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد تابلوی ورود ممنوع کرونا همچنان در ورزشگاه پابرجا باشد و ممکن است اولین ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها پس از شرایط کرونا به زمان دیگری و احتمالا در یکی از بازی‌های داخلی لیگ برتر به سرانجام برسد.

از آخرین دیدار ملی فوتبال که با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو سال می‌گذرد. دیداری که تیم کشورمان پنجشنبه 18 مهرماه 1398 مقابل کامبوج انجام داد که تیم ملی موفق شد با نتیجه پر گل 14 بر صفر پیروز شود. به نظر می‌رسد طلسم کرونا دو روز پس از دومین سالگرد این بازی نیز نشکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها