يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۲۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۸ مهر ۱۴۰۰
نیکولاس اوتامندی پس از موفقیت در برابر «آنسو فاتی»‌ او را به تمسخر گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در لیسبون مقابل بنفیکا شکست سنگینی را متحمل شد و به یک باخت 3 بر صفر دیگر دست یافت.

در دقیقه 67 و زمانی که بازی یک بر صفر به سود بنفیکا بود، کومان 3 تعویض همزمان انجام داد که یکی از آنها «آنسو فاتی» بود. ستاره‌ای بارسلونا که اکنون شماره «10» لیونل مسی را بر تن کرده، وارد زمین شد تا به مانند دیدار ابتدای هفته مقابل لوانته دوباره برای تیم گلزنی کند. اما در پی ورود آنها خیلی زود بنفیکا به گل دوم رسید و عملاً بارسلونا نتوانست حملاتی را روی دروازه بنفیکا به ثبت رساند.

در دقایق پایانی و زمانی که بازی با نتیجه 3 بر صفر رو به پایان بود، در نزدیکی محوطه جریمه بنفیکا، موقعیتی برای آنسو فاتی بدست آمد که «نیکولاس اوتامندی» خیلی خوب این توپ را گرفت و اصلا نگذاشت که ستاره آینده‌دار بارسلونا کاری در مقابل او انجام دهد.

پس از این اتفاق فاتی که روی زمین افتاده بود و حتی نتوانسته بود یک کرنر بدست آورد، با مدافع حریف جر و بحثش شد و اوتامندی در پاسخ به او ، نام مسی را پیش گرفت. مدافع آرژانتینی که سال ها در کنار مسی در تیم ملی بازی کرده، به حمایت از هم‌وطنش پرداخت و به خاطر شماره «10» مسی به او گفت: تو آیا لئو هستی؟

رفتار اوتامندی مقابل فاتی به یکی از سوژه‌های بازی شب گذشته بدل شد که در زیر فیلم آن را مشاهده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها