أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۲۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۸ مهر ۱۴۰۰
وزیر کشوربا بیان این که جاهایی که کم برخوردار هستند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان بومی باید در اولویت اجرایی استانداران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، احمد وحیدی صبح امروز در جریان سفر خود به استان دارالعباده باحضور در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد، اظهار کرد: وظایف استانداران در ۴۰ بند مشخص شده که همه آنها باید برای توسعه کشور به بهترین نحو احسنت اجرایی شود.

وی تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و ایرانی را از جمله مهمترین وظایف استانداران دانست و افزود: توسعه و حفظ محیط زیست از دیگر وظایف استانداران در ایران اسلامی است.

وزیر کشور توجه به مسائل اجتماعی را از دیگر وظایف استانداری عنوان کرد و گفت: نگاه به توازن منطقه‌ای از جمله مهمترین وظایف استانداری در دولت سیزدهم است.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مناطق کم برخوردار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: برنامه دولت سیزدهم این است که یک طرح توسعه‌ای با همکاری سازمان برنامه بودجه، وزارت کشور و استاندار تهیه و در دستور کار خود قرار دهد.

وی وفاق را از دیگر وظایف استانداران دانست و بیان کرد: استانداران باید خود را در خدمت آحاد مردم جامعه بدانند.

وزیر کشور افزود: استاندار باید امکانات استان را به نفع خدمت به مردم بسیج کند و تمام دستگاه های دولتی را برای خدمت بیشتر و بهتر یکپارچه کند.

وحیدی با بیان این‌که استاندار وظایفی سنگین دارند که با همکاری آحاد مسئولان و مردم محقق می شود، گفت: شبکه جوانان خلاق و متعهد برای توسعه و پیشرفت کشور ویژه و اجتناب ناپذیر است.

وزیر کشور با بیان این که استانداران باید با حمایت از جوانان بستر لازم برای توسعه همه جانبه استان را ایجاد کنند، تأکید کرد: استانداران در دولت انقلابی نباید کاری را نشدنی بدانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها