يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۲۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سرمربی زنیت از آخرین وضعیت آمادگی ستاره ایرانی خود صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در دو بازی اخیر زنیت در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

سرگی سیماک، سرمربی زنیت درباره این موضوع گفت: سردار بعد از مصدومیتی که داشت در حال بازگشت به شرایط ایده آل است. او تمرینات کمی انجام داده بود به همین خاطر از او به عنوان یار تعویضی استفاده کردیم. هر زمان که به اوج آمادگی برسد از او در ترکیب اصلی استفاده می کنیم.

آزمون برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان برای دیدار با امارات و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی دعوت شده است. سیماک سرمربی زنیت او او در 90 دقیقه استفاده نمی کرد تا وضعیتش بهبود یابد باید دید اسکوچیچ می تواند از این ستاره خود در بازی با امارات از ابتدا در ترکیب اصلی استفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها