يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
امارات و کره را هم ببریم نباید فکر کنیم صعودمان قطعی است ؛
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که در صورت پیروزی مقابل امارات و کره هم نباید فکر کنیم که کار صعود به جام جهانی قطعی شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هومن افاضلی در خصوص دو بازی پیش روی تیم ملی فوتبال مقابل امارات و کره‌جنوبی اظهار داشت: قطعا تیم ملی دو بازی خیلی سخت در پیش ‌دارد و خیلی باید هوشیار باشیم تا خدای نکرده غافلگیر نشویم، خوشبختانه امتیاز کامل 2 مسابقه قبلی را کسب کردیم و بازیکنان بدون استرس مقابل امارات و کره بازی خواهند کرد و با توجه به توانایی بالای ملی‌پوشان امید زیادی به کسب نتیجه در دو بازی آینده هم داریم.

وی ادامه داد: در این شرایط نکته مثبتی که برای تیم ملی وجود دارد این است که دو بازی با فاصله مکانی کم برگزار خواهیم کرد. با توجه به اینکه باید با امارات در این کشور بازی کنیم، خیلی خوب است که بازی با کره در تهران است و نیاز نیست که مصافت طولانی را طی کنیم و با توجه به لژیونرهای زیادی که تیم ملی دارد بازیکنان خیلی خسته سفر نمی‌شوند و فرصت ریکاوری داریم.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی مقابل امارات و کره می‌توانیم صعود تیم ملی را قطعی بدانیم، عنوان کرد: اگر بتوانیم دو بازی را ببریم وضعیت خیلی عالی در جدول پیدا می‌کنیم ولی نباید فکر کنیم کار صعود تمام شده است. یک برد و یک مساوی هم برای تیم ملی خوب است و 4 امتیاز از دو بازی با امارات و کره هم برای شاگردان اسکوچیچ خوب است.

افاضلی در خصوص احتمال حضور حداقلی تماشاگران در بازی با کره در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در بازی با کره اتفاق مثبتی است که اگر قطعی شود به نفع تیم ملی خواهد بود. قطعا ورزشگاه آزادی با تماشاگران برای حریفان ترسناک‌تر است، هرچند که در این مدت بازیکنان تیم ملی در غیاب هواداران هم نتایج خوبی گرفته است، خوشبختانه عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه تاثیری در عملکرد تیم ملی نداشته است.

وی درباره عملکرد کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ و دستیارانش نتایج درخشانی گرفتند و توانستند صددرصد امتیازات را بگیرند. اسکوچیچ چه کار باید انجام دهد که بتواند اعتماد عمومی را جلب کند. سرمربی تیم ملی با شناخت خوبی که از فوتبال ما دارد به بهترین شکل از توانایی بازیکنان ما استفاده کرده و نتایج خوب تیم ملی نشان می‌دهد که فراتر از انتظار‌ها کار کرده است. آرزوی موفقیت تیم ملی و کادرفنی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارم تا دوباره شاهد صعود مقتدر به جام جهانی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها