أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۳۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
گفت‌وگو|
رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: ما هنوز در مورد قیمت گفت‌وگویی را انجام ندادیم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند.هدف ما از تولید این واکسن انجام کار‌های تجاری نبوده و هدف ما انجام یک اقدام انسان دوستانه بوده است و هنوز هم بر آن پایبند هستیم.

به گزارش پایگاه 598، حسن ابوالقاسمی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که قیمت واکسن نورا چه قدر است؟، توضیح داد: ما هنوز در مورد قیمت گفت‌وگویی را انجام ندادیم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند و به ما می‌دهد. ضمن اشاره به اینکه هدف ما از تولید این واکسن انجام کار‌های تجاری نبوده و هدف ما انجام یک اقدام انسان دوستانه بوده است و هنوز هم بر آن پایبند هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) افزود: ما کار‌های بسیاری با این واکسن تولید داخل می‌توانیم انجام دهیم و هم مردم خودمان از این واکسن سود می‌برند و هم اینکه ما در قبال کشور‌های اطراف مسئولیت داریم و باید به آن‌ها هم توجه کنیم، چرا که همه دنیا باید واکسینه شوند تا این بیماری کنترل شود.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع را از اخبار شنیدم که هم سازمان بهداشت جهانی و هم بسیاری از شخصیت‌های علمی به این امر معترض بودند که چرا در کشور‌هایی تاریخ مصرف واکسن‌ها رو به اتمام است در حالی که تعدادی از کشور‌ها به واکسن دسترسی ندارند و طبیعتا هر کشوری که مردم خود را واکسینه کرد و واکسن داشت، باید آن‌ها را در اختیار کشور‌های دیگر هم قرار دهد تا همه از واکسن استفاده کنند و ما هم طرفداراین نظر هستیم و معتقدیم که باید به بقیه کشور‌ها در این زمینه کمک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها