أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۴۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان جهت اصلاح به کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد و اصلاحاتی در این طرح اعمال شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، محسن علیزاده، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار داشت: هنوز این طرح در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است، اما ناگفته نماند که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همین حالا هم به صورت داوطلبانه و در جهت تحقق شعار شفافیت، آرای خود را به صورت علنی اعلام می‌کنند.

وی تاکید کرد: شفافیت، لازمه آغاز صحیح بسیاری از امور و مبارزه با فساد است و مطمئنا اگر طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان جهت اصلاح به کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد و اصلاحاتی در این طرح اعمال شده است و قطعا این بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی به تصویب خواهد رسید.

علیزاده اظهار داشت: شفافیت در همه زمینه‌ها منجر به توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد، از بروز فساد در بخش‌های مختلف جلوگیری می‌کند و موتور محرکی برای انجام صحیح وظایف مسئولان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس پیگیر تصویب قانون شفافیت در همه ابعاد است و شفافیت اقتصادی هم یکی از مسائل بسیار مهم است و تحقق آن باعث می‌شود که فاصله طبقاتی و تبعیض از بین برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها