يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۴۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در تمرین امروز تیمش شرکت نکرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فراز کمالوند که با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان دچار اختلاف شده است، در تمرین امروز تیمش حاضر نشد. او با مدیران باشگاه نفت به اختلاف خورده و عدم تهیه بلیت برای سفر جاسم کرار به ایران به این اختلافات شدت بخشیده است.

قرار بود بازیکنان نفت مسجدسلیمان امروز تمرین کنند، ولی کمالوند در این جلسه تمرینی حاضر نشد تا مشخص شود که این اختلاف‌ها بیشتر از گذشته شده است. 

کمالوند درباره نحوه جذب بازیکن، مسائل مالی و البته کمبود امکانات نفت مسجدسلیمان با مسئولان این باشگاه دچار مشکل شده است و ادامه این روند شاید در نهایت منجر به قطع همکاری طرفین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها