کد خبر: ۴۹۳۵۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۲ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه تصادف خیابان ولنجک که منجر به فوت سه نفر شد، را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه تصادف خیابان ولنجک که منجر به فوت سه نفر شد، را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی ظهار کرد:ساعت ۱:۵۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در خیابان ولنجک، مسیر شمال به جنوب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد و در مدت ۲ دقیقه به محل رسیدند.

وی ادامه داد:در محل مشاهده شد که دو دستگاه کمپرسی که یکی نخاله حمل می‌کرد و دیگری خالی بود. یکی از آن‌ها که بار نخاله داشت در حال حرکت از شمال به جنوب به دلیل نامشخصی از کنترل خارج شد و با کمپرسی دیگر برخورد شدیدی کرد که بار نخاله کاملا خالی شده بود. دو نفر در خودرویی که از مسیر شمال به جنوب بود، حضور داشت و یک نفر هم در خودرو دیگر بود.

ملکی گفت: هر سه نفر در خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با برش خودرو آن‌ها را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده اند. عوامل اورژانس، راهور و شهرداری در محل حضور داشتند و به وسیله یک جرثقیل دو خودرو از حالت واژگون خارج شدند و عملیات در ساعت ۰۵:۱۴ به پایان رسید.

فوت سه نفر در حادثه مرگبار ولنجک تهران

فوت سه نفر در حادثه مرگبار ولنجک تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها