يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۵۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۲ مهر ۱۴۰۰
احمد وحیدی وزیر کشور امروز وارد خرم آباد شد تا در مراسم معارفه استاندار جدید لرستان شرکت کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امروز با حضور احمد وحیدی دکتر فرهاد زیویار به عنوان هفدهمین استاندار لرستان معرفی و از خدمات دکتر سید موسی خادمی استاندار سابق لرستان قدردانی می‌شود.
وزیرکشور در بدو ورود به خرم آباد برای ایجاد توسعه پایدار و نیز اجرای طرحهای اشتغال زا در لرستان قول مساعد داد.

احمد وحیدی گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه فراوان در لرستان  و کارهای خوبی که استاندار قبلی انجام داده و با نگاه جدید و انتصاب مدیران جدید امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است.

وزیر کشور از اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در کشور و بررسی آن در جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در دستور کار قرار می گیرد که با اجرای آن بسیاری از محدودت های کرونایی برداشته می شود.

وحیدی با حضور در گلزار شهدای خرم آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

تعدادی از عشایر استان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد، ضمن استقبال از احمد وحیدی وزیر کشور بابت معرفی نخستین استاندار بومی در لرستان از رئیس جمهور و هیئت دولت قدردانی کردند.

سوابق علمی و اجرایی دکتر فرهاد زیویار استاندار جدید لرستان:

فرهاد زیویار متولد ۱۳۴۸ در خرم آباد و مدرک دکتری علوم سیاسی دارد.

معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، مدیرکل امور سیاسی و امنیت ریاست جمهوری، ریاست مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری، دبیری کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت، معاونت دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، مدیریت گروه پژوهش نظریه پردازی انقلاب اسلامی بخشی از سوابق فرهاد زیویار است.

فرهاد زیویار نخستین استاندار بومی لرستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها