أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۵۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۴ مهر ۱۴۰۰
رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی به «امامعلی رحمان» همتای تاجیک خود، آمادگی تهران برای گسترش بیشتر همکاری همه جانبه بین دو کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی به «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان، سالروز تولد وی را تبریک گفت.

در پیام رئیسی آمده است:

آقای امامعلی رحمان، رئیس جمهور محترم جمهوری تاجیکستان

سلام علیکم

با ابراز سپاس و قدردانی از استقبال گرم و مهمان نوازی جنابعالی، دولت و مردم کشورتان در سفر اخیرم به جمهوری تاجیکستان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش بیشتر همکاری همه جانبه بین دو کشور اعلام می‌کنم.

همچنین امیدوارم که در آینده نزدیک امکان ملاقات با جنابعالی در تهران برنامه ریزی و تنظیم شود.

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب، خانواده محترم و بهروزی مردم دوست و هم زبان جمهوری تاجیکستان را آرزو دارم.

همچنین روسای جمهور روسیه، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، بلاروس، قرقیزستان و ترکیه در تماس‌های جداگانه تلفنی همتای تاجیک خود را به مناسبت این روز تبریک گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها