يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۵۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: تا امروز ۵۲میلیون واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است که از این میزان ۱۲میلیون دوز واکسن برای دانش‌آموزان و افراد زیر ۲۰ سال بوده است.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا اظهار کرد: براساس اعلام قبلی طی یک بازه زمانی یک‌ماهه (15 مهر تا 15 آبان) 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس نخستین محموله جدید طی روزهای آینده وارد کشور خواهد شد و بنا داریم هر هفته 3 محموله واکسن وارد کشور کنیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: همچنین تا امروز 52میلیون واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است که از این میزان 12میلیون دوز واکسن برای دانش‌آموزان و افراد زیر 20 سال بوده است.

قوسیان مقدم تصریح کرد: پس از صدور بارنامه نخستین محموله 60میلیون‌دوزی واکسن وارد کشور خواهد شد و این روند طی یک ماه آینده انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها