أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۳۶۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۴ مهر ۱۴۰۰
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش عنوان کرد؛
سرهنگ خلبان ولی رحمانی در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن، از تحقق وعده های نیروی زمینی ارتش در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: باید قدردان نعمت های الهی باشیم که یکی از این نعمت ها فرماندهان نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ارتش و نیروی زمینی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در دو حوزه کرونا و محرومیت زدایی هزینه کرده است، گفت: هشت بیمارستان بزرگ تنفسی را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طی دو ماه احداث کردیم.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن، از تحقق وعده های نیروی زمینی ارتش در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: باید قدردان نعمت های الهی باشیم که یکی از این نعمت ها فرماندهان نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ایجاد امنیت پایدار و دفاع از حدود و ثغور و مرزهای پهناور نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه ذاتی ارتش دانست و افزود: ارتش تاکنون به درستی انجام وظیفه کرده و نمونه بارز این انجام وظیفه در دوران هشت سال دفاع مقدس است. امروز نیز شاهد امنیت و آرامش و اقتدار هستیم که به واسطه فداکاری ارتش و مجموعه نیروهای مسلح رقم خورده است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، با بیان اینکه بخشی از توان ارتش همواره در حوزه مردم یاری به ویژه در بحران های طبیعی همچون سیل و زلزله بوده است، تصریح کرد: ارتش قبل از گروه های مدیریت بحران و نیروهای امدادی در کنار مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی حاضر شده و خدمت به مردم را اولویت خود می داند.

رحمانی، ارتش را از مردم، در کنار مردم، برای مردم و در خدمت اهداف مردم دانست و عنوان کرد: سربازان ارتش گوش به فرمان ولی فقیه و خدمتگزار ملت هستند و در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد اقدامات موثری از ارتش به ویژه در حوزه محرومیت زدایی در همه استان ها بودیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ارتش و نیروی زمینی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در دو حوزه کرونا و محرومیت زدایی هزینه کرده است، گفت: در راستای محرومیت زدایی استان سیستان و بلوچستان اقدام به آبرسانی و تامین تانکر آب و اهدای کپسول اکسیژن و احداث دو بیمارستان تنفسی دائمی کردیم.

مجری طرح های محرومیت زدایی ارتش، از احداث هشت بیمارستان بزرگ تنفسی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: این بیمارستان ها در گیلان و اصفهان و قم و خراسان رضوی و خوزستان و سیستان و بلوچستان بوده است.

وی با اشاره به محرومیت زدایی نیرویزمینی ارتش در شرق و غرب استان گیلان، خاطرنشان کرد: احداث، تکمیل و تجهیز بخش های بهداشتی و درمانی از جمله اورژانس ماکلوان و آی.سی.یوی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن در دستور کار ارتش قرار داشت که تحقق یافت. بهره برداری از دو بخش ام.آر.آی و سی.تی بیمارستان فومن نیز تا پایان سال به انجام می رسد.

رحمانی، از توزیع روزانه چندصد هزار ماسک و گان و دستکش در استان گیلان همزمان با آغازین روزهای شیوع کرونا خبر داد و اضافه کرد: تکمیل مصلای فومن نیز از دیگر برنامه ها بوده و اقدامات اولیه در حال انجام است و به زودی به ثمر می رسد. همچنین بازسازی، نوسازی و تجهیز مساجد و اماکن فرهنگی و ساخت مسکن محرومین، مسجد و خانه بهداشت و آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

وی صداقت و وفاداری به ملت را راهبرد فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: تلاش های برای محرومیت زدایی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها