يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۶۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۰
شرح دیدار شیخ فتنه‌گر با هم‌فکران خود در منزل غلامحسین کرباسچی با واکنش‌های جالب‌توجهی از سوی سمپات‌های اغتشاشات روبرو شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق- حوالی ساعت ده شب پاترول سیاه رنگ با سرعت در خیابان‌های تهران جولان داده و در برابر دفتر یکی از اعضای حزب غیر قانونی مشارکت متوقف می‌شود. مهدی کروبی با تیم حفاظتی کامل از خودرو پیاده شده و خودش را به طبقه سوم رسانده و میرحسین موسوی را در آغوش می‌گیرد.

شیخ فتنه گران با صدایی بلند و خندان می‌گوید: «آقای میرحسین! این بازی به این زودی‌ها تمام نمی‌شود؛ جنبش سبز باید در خیابان محکم‌تر شود» دو روز بعد از این دیدار عده‌ای در خیابان پرچم‌های هیئت عزاداری سالار شهیدان را به آتش کشیده و با سوت و کف عاشورای حسینی را تبدیل به یک کارناوال خشن سیاسی می‌کنند.

در شب این واقعه وب‌سایت نزدیک منافقین تیتر می‌زند؛ کار تمام است، کانون‌های شورشی نشان دادند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه! البته این شعار و تعدادی دیگر ازاین‌دست، از مدتی قبل توسط فتنه گران در خیابان سر داده‌ شده است. بعدها یکی از لیدرهای اصلی آشوب‌ها در اعترافات خود بیان می‌کند که شعارهای جنبش سبز توسط عوامل کمپ منافقین ساخته‌شده و توسط چند سرپل میان جمعیت پخش‌شده است، این مهره کلیدی خیابانی گفته بود که برای قیام سراسری مسلح شده بودیم که قبل از اقدام توسط سربازان گمنام ضربه شدید خوردیم.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

افشاگری اعضای جدا شده شبکه نفاق از نقش سازمانی این گروهک در فتنه سال ۸۸

این ماجرا تنها بخش کوچکی از خیانت‌های ثبت‌شده از ۸ ماه شورش خیابانی اشراف در تهران است. در روزهای گذشته مهدی کروبی با استفاده از الطاف نظام و به بهانه شرکت در یک مراسم عزاداری؛ نطق سیاسی کرده است. سیاست‌باز سرشکسته اصلاحات در میان جمعی از اعضای حزب کارگزاران و نیز برخی شیوخ حامی یا ساکت فتنه ۸۸ از لزوم اصلاحات ساختاری برای حفظ نظام گفته است!

حسین مرعشی سخنگوی عزل شده کارگزاران در تشریح این جلسه می‌گوید: امسال ابتکاری به خرج دادند و جو محدودی ازجمله آقای کروبی را دعوت کردند که با موافقت مقامات نیز همراه شد. کروبی مثل سایر دلسوزان ایران و نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند تا کشور در مسیر بهبود و ترقی حرکت کرده و همه با کاهش جدایی‌ها و به هم فشرده شدن صفوف، در خدمت مردم باشند تا مجموعه جمهوری اسلامی بتواند به‌صورت یک سیستم و دولت کارآمد، سطح رفاه عمومی را افزایش و جایگاه ایران را ارتقا دهد، ایشان نیز در گفته‌های خود در این جلسه به این موارد اشاره و تأکید داشتند. [۱]

 
 
 

کروبی در پایان سخنانش در این جلسه می‌گوید: "از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که همه‌ی ارادتمندان اسلام را توفیق بدهد که بتوانند این حرکت عظیمی که امام بوجود آورد را در مسیری قرارش بدهند که انشالله ادامه پیدا کند؛ اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود."

اما شرح دیدار کروبی با هم‌فکران خود در منزل غلامحسین کرباسچی با واکنش‌های جالب‌توجهی از سوی سمپات های اغتشاشات روبرو گردید. عوامل خشونت‌آفرین در فتنه ۸۸ سخنان کروبی در حفظ اصل نظام را برنتابیده و به او حملات سختی کرده‌اند!

پس از انتشار فیلم سخنرانی شیخ فتنه؛ شبکه‌های اجتماعی تبدیل به محلی برای ترور شخصیت این شیخ فتنه‌گر شد. برخی او را فردی ساده‌لوح و خام خوانده‌اند و برخی دیگر اعلام کرده‌اند که دبیر کل سابق حزب اعتماد ملی دیگر برای آن‌ها به‌اندازه سرسوزنی نیز ارزش ندارد.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

اعتراض پیاده نظام فتنه ۸۸ به کروبی

روزگار عجیبی است! میلیشیای جنگ خیابانی که کروبی را روی شانه گذاشته و در خیابان می‌گرداند، حالا اگر دستش به رهبر آشوب ها برسد؛ مشخص نیست با او چه کرده و چه سرنوشتی در انتظار اوست. رضا علیجانی از اعضای گروهک آمریکایی ملی - مذهبی آن‌قدر از شیخ شورشی عصبانی شده است که به سحام نیوز ارگان رسمی حامی کروبی (با حمایت مالی شیوخ اماراتی) گفته است: با احترام به دوازده سال مقاومت آقای کروبی و تحمل شرایط حصر که سخت‌تر از انفرادی است؛ اما ایشان باید مراقب باشند پوست خربزه تبدیل‌شدن به عکس‌العمل نسبت به برخی برخوردهای تند و احساسی عکس‌العملی اخیر علیه ایشان، زیر پایشان نرود و همچنان مشکل اصلی ایران را فراموش نکند!

نهضت آزادی، منافقین و ملی مذهبی‌ها از مهم‌ترین مشوقان و مشاوران رهبران فتنه ۸۸ بوده و پیش‌ازاین به کروبی لقب شیخ شجاع داده بودند؛ پس از آخرین اظهارنظر، اوضاع برای کروبی چنان تغییر کرد که از درجه رهبری قیام به فردی ساده‌لوح، نادان و با بهره هوشی پایین تبدیل شد. البته آگاهان سیاسی می دانند که، بالا و پایین رفتن کروبی و موسوی به همین دست مواضع در میان اوباش خیابانی بستگی دارد، آن‌ها کافی است کمی از مواضع آمریکایی‌ها فاصله بگیرند تا به‌صورت کامل توسط عناصر همکار با سرویس‌های غربی بایکوت و دفن شوند! وضعیت این روزهای کروبی و موسوی بی‌شباهت به دوبچک از رهبران اصلاحات آمریکایی در چکسلواکی نیست! زمانی که او پس از ۲۰ سال دوباره میان هواداران خود بازگشت، وضعیت مواضع اش به‌گونه‌ای بود که حتی کسی اسم او را نیز در یاد نداشت.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

از رویای رهبری تا تبدیل شدن به شیخ ساده لوح در۱۰سال!

در ماه‌های اخیر کروبی و موسوی با گرفتن چند ژست سیاسی سعی کرده‌اند دوباره خود را زنده کنند، یکی از آن‌ها به‌صورت علنی اظهار پشیمانی کرده و خواهان بازگشت است و دیگر در حصار دیکتاتوری خانوادگی گرفتارشده و چنان اختیار عمل را ازدست‌داده است که برخی مشاورانش در خارج از کشور جای او بیانیه نوشته و اعلام موضع می‌کنند. احتمالاً وقت آن رسیده این دو عامل اصلی خسارت به‌نظام با واقعیت‌های صحنه به‌خوبی آشنا شوند؛ آن‌ها تا زمانی برای سرویس‌های خارجی ارزش‌دارند که بتوانند در قامت یک رهبر اعتراضی و خیابانی نقش بازی کرده و تخریبچی باشند. در غیر این صورت یک رهبر مرده بهتر از یک سیاست‌مدار پشیمان است.

سال ۸۸ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با یکی از لیدرهای اصلی فتنه به او نکاتی را تذکر می‌دهد که آن روزها مهره جو زده خیابانی محتوای آن را نفهمید. مقام معظم رهبری نقل می‌کنند که «در ایّام فتنه در سال ۸۸ در اوّل کار، بنده یکی از این سران فتنه را خواستم و به او گفتم که آقاجان، این کاری که شما شروع کرده‌اید و دارید می‌کنید، دست بیگانه‌ها خواهد افتاد و دشمن از این استفاده خواهد کرد؛ شما حالا به‌ظاهر درون نظام هستید، با نظام هستید و به قول خودتان دارید یک اعتراض مدنی -من‌باب مثال یک اعتراض به انتخابات- می‌کنید امّا این کاری که دارید می‌کنید مورداستفادهٔ دشمنانِ اصل نظام قرار خواهد گرفت؛ گوش نکرد؛ یعنی نفهمیدند که چه داریم میگوییم؛ حالا البتّه این نگاه خوش‌بینانهٔ بنده است که میگویم نفهمیدند، بعضی هم ممکن است جور دیگری فکر کنند. وارد شدند؛ بعد دیدید از درونش چه درآمد؛ گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.» [۲]

به زبان آوردن ادعای اصلاحات ساختاری از سوی کروبی باعث شده است که هواداران سابقش او را بیمار خطاب کنند، یکی از مشاوران سابق شیخ اصلاحات گفته است که کروبی سندروم استکهلم گرفته است، و نمی‌داند که چه می‌گوید. هر چند که مارهای هفت‌خط سیاسی آگاهانه عمل کرده و به صحنه آمدن آن‌ها اتفاقی نیست. این روزها اصلاح‌طلبان در بستر احتضار افتاده و حتی نتوانسته‌اند که ۲ میلیون رأی در انتخابات کسب کنند؛ این وضعیت اتاق فکر جبهه اصلاحات را آشفته کرده است. اصلاح‌طلبان از یک‌سو کارنامه بی دستاورد روحانی روی دستشان مانده و از سوی دیگر اعتماد بدنه اجتماعی خود را ازدست‌داده‌اند. این گروه گمان می‌کند که می‌تواند باکارت فتنه سبز دوباره جان گرفته و شرایط را در آینده به سود خود تغییر دهد.

البته مردم به‌خوبی می‌دانند که بخشی از گرفتارهای اقتصادی امروزشان دست‌پخت امثال همین شیخ فتنه است؛ او ازجمله کسانی بود که در آن سال‌ها با دروغ‌پردازی‌های مکرر پرونده تحریم برای آمریکایی‌ها ساخته و از بانیان اصلی وضع موجود است. کروبی با سناریوسازی در ماجرای دروغین سپیده پور آقایی و ترانه موسوی فتنه کشته سازی را راه انداخت. آن روزها اتاق فکر اصلاح طلبان گمان می‌کرد که فشار بیشتر خارجی به نظام می‌تواند کاتالیزور براندازی باشد.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

قاعدتاً فردی چون کروبی که خام سرویس‌های خارجی شده است قابل‌اعتماد نبوده و حق ندارد از لطف نظام سوء استفاده کرده و دوباره تابلوی میتینگ‌های انتخاباتی شود. او با کلیدواژه‌هایی چون اصلاحات ساختاری به صحنه آمده است. خوب می‌دانیم که این دست سخنان را چه کسانی جویده و دردهان این فرد قرار داده‌اند. حزب کارگزاران نمی‌تواند با توسل به حلقه‌های مفقوده دوباره کمر راست کند؛ احتمالاً کرباسچی هنوز یادش مانده که در جلسه سه نفره کمیته موسوم به صیانت از آرا رو به موسوی لاری چه گفته است...!

 


[۱] https://etemadonline.com/content/۵۱۶۵۷۷

[۲] https://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=۳۴۱۱۷

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها