أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۷ مهر ۱۴۰۰
رسانه‌های امارات و کاربران فضای مجازی پس از شکست این تیم مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی با انتقادات شدید خواستار قطع بودجه و هزینه‌های سنگین فوتبال در امارات شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال امارات در پایان هفته سوم مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی پس از شکست برابر ایران تنها ۲ امتیاز کسب کرده و امید این تیم برای صعود به جام جهانی بسیار ناچیز است.

این نتایج و در عین حال هزینه‌های سنگین فوتبال امارات در سال‌های اخیر همچنین جذب سه بازیکن خارجی برای تیم ملی این کشور که باز هم نتیجه بخش نبوده انتقادات گسترده‌ای را از جانب کارشناسان، روزنامه‌نگاران و هواداران فوتبال به همراه داشته است.

علی سعید الکعبی کارشناس فوتبال امارات در این خصوص می‌گوید: خشم هواداران فوتبال و اهالی ورزش را درک می‌کنیم. با این وجود همه ما باید همچنان از تیم ملی حمایت کنیم چون شانس صعود به جام جهانی هنوز وجود دارد اما بعد از مسابقات باید برنامه‌ریزی اصولی برای این موضوع داشته باشیم و با نگرش و منطق تازه‌ای به دنبال ساختن آینده باشیم. همانطور که استراتژی فعلی موجب پیشرفت نسبت به گذشته نشده آینده روشنی را هم برای ما رقم نخواهد زد.

احمد الکتبی از چهره‌های رسانه‌ای اماراتی در این خصوص نوشته است: پیشنهاد می‌کنم بودجه لیگ و تیم ملی را به حل مشکل اسکان جوانان اختصاص دهیم و یا در پروژه‌های دیگری که به سود کشور و آینده ماست از این بودجه استفاده کنیم.

جاسم المظلوم روزنامه‌نگار اماراتی هم می‌نویسد: تفاوت بین فوتبال ما و فوتبال اروپا در این است که در اینجا تنها شاهد هدر رفتن پول و سرمایه هستیم بدون آنکه شاهد عملکرد و سطح قابل قبولی باشیم اما در فوتبال اروپا از این ورزش لذت می‌برند و رقابتی جذاب شکل می‌گیرد. 

ناصر الشیخ از فعالان فضای مجازی در امارات نوشته است: ما به مریخ رسیده‌ایم و به دنبال فتح سیاره‌ها هستیم، می‌خواهیم در فضانوردی و عبور از منظومه شمسی پیش رو باشیم اما این فوتبال است که همچنان کشور ما را سرافکنده می‌کند. می‌توانیم لیگ را تعطیل کنیم و فوتبال را در سطح آماتور دنبال کنیم. از بودجه سنگینی که برای فوتبال هزینه می‌شود هیچ سودی برای ما به دست نمی‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها