أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۰
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: روحیه و کاربلدی حسینی کارمان را برای انجام تدابیر تاکتیکی راحت تر کرده است‌.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علیرضا کوشکی درباره تساوی دو بر دو تیم‌های پیکان و استقلال در دیدار دوستانه روز گذشته و گلزنی خود در این مسابقه اظهار داشت: با یک پنالتی گل اول تیمم را به ثمر رساندم. برای تیم جوان پیکان بازی دوستانه خوبی بود. البته تیم ما امسال با حضور مجتبی حسینی و کادرفنی‌اش منسجم و قوی‌تر شده  و با وجود جوانی تیم، فوتبال خیلی خوب و پخته‌ای بازی می‌کنیم. 

وی ادامه داد: عملکرد خوب‌مان را در دیدار با استقلال هم نشان دادیم و شرایط این بازی پایاپای بود. پیکان در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل تاکنون نتایج خوبی کرده و امیدوارم این روند در بازی‌های لیگ برتر هم تکرار شود. 

هافبک پیکان با اشاره به حضور مجتبی حسینی در این تیم عنوان کرد: روحیه و کاربلدی این مربی سبب شده راحت‌تر دستورها و کارهای تاکتیکی مدنظر حسینی را انجام بدهیم و با انگیزه بیشتری کار کنیم. خیلی امیدواریم در فصل جدید عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم. پیکان در سال‌های اخیر به نفرات جوان زیاد بها داده و حتی امسال نسبت به سال گذشته تیم ما جوان تر هم شده است. انشاءالله امسال هم بتوانیم نتایج خوب مان در سال گذشته را تکرار کنیم.

کوشکی درخصوص دعوت خود به اردوی تیم فوتبال امید توضیح داد: از تیم پیکان سه بازیکن به تیم فوتبال امید دعوت شده‌اند و از روز گذشته هم به اردوی این تیم آمدیم. تا روز ۲۲ مهر هم زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا تمرینات خود را در این مرحله از اردو پیگیری می‌کنیم و امیدواریم شرایط به شکلی پیش برود که این تیم هم در نهایت طلسم شکنی کرده و به المپیک برسد. 

وی افزود: کار کردن با مهدوی‌کیا لذت بخش است و هرکسی دوست دارد زیرنظر چنین مربی خوبی در تیم ملی بازی کند و برای تیم کشورش موثر باشد‌. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و با همت بچه ها و کادرفنی شرایط به شکلی رقم بخورد که گام به گام به صعود به المپیک نزدیک تر شویم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها