أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۳۷۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۸ مهر ۱۴۰۰
عضو شورای شهر تهران با اشاره به انجام پیگیری‌ها برای رفع مشکلات حقوقی کارکنان برج میلاد گفت: رفع این مشکل احتمالا نیاز به اصلاح بودجه است و باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ناصر امانی عضو  شورای شهر تهران درباره مشکلات کارکنان برج میلاد اظهار داشت: پرداخت حقوق کارکنان برج میلاد توسط شورای شهری‌ها مورد پیگیری قرار گرفته است و ان‌شاءالله به زودی اقدامات لازم در این راستا انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: بنده به شخصه با معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تماس گرفته‌ام و پیگیر موضوع مطالبات دوستان بوده‌ام که معاون شهردار قول دادند که مشکل برطرف شود. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برای رفع این مشکل احتمالا نیاز به اصلاح بودجه است و باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد. 

امانی گفت: البته برای اصلاح بودجه نیاز به هماهنگی‌ایی با معاونت برنامه‌ریزی است، چرا که اعتبار بودجه برج میلاد مصرف شده و از آنجایی که برج در زمینه درآمد و هزینه خودکفا است، باید مدیریت‌های لازم در این راستا صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه بازدید از برج میلاد کاهش یافته و درآمد این مجموعه بسیار کم شده است، گفت: شهرداری در صورتی که پیشنهادی را به شورا ارائه کند، ما هم آن را بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها