يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۷۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۸ مهر ۱۴۰۰
عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز ۸ طرح نمایندگان را اعلام وصول کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان و طرح اعطای تابعیت به اتباع خارجی را اعلام وصول کرد.

وی طرح حمایت و نظارت از ورزش زورخانه ای و طرح اصلاح بند (چ) ماده 87 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین طرح نحوه اجرای اصول 152 و 153 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و طرح اصلاح قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار را اعلام وصول کرد.

رشیدی در این جلسه طرح اصلاح تبصره 2 قانون شهرداری و طرح اصلاح ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری را اعلام وصل کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها