يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۸۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۹ مهر ۱۴۰۰
علی نادری به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شد.

به گزارش پایگاه 598، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، «علی نادری» را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

نادری، مدیرکلی روابط عمومی قوه قضائیه، معاون تولید شبکه افق سیما، مشاور پیمان جبلی در معاونت سیاسی رسانه ملی، مسئولیت امور رسانه‌ای دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری، سردبیری و تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «جهان آرا» را در کارنامه خود دارد.

عضویت در هیأت تحریریه روزنامه ایران، عضویت در هیأت مؤسس و سردبیری سایت خبری روزنامه ایران (ایران آنلاین)، سرپرستی دفتر روزنامه ایران در استان اصفهان، عضویت در شورای سیاستگذاری و سردبیری سایت خبری رجانیوز از دیگر سوابق رسانه‌ای نادری است.

علی نادری ۳۸ ساله و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و در حال گذراندن دوره دکتری رشته سیاست گذاری فرهنگی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها