يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۸۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۹ مهر ۱۴۰۰
کمیته وضعیت بازیکنان ۲ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان ۲ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

پس از اعلام شکایت از سوی باشگاه سایپا ( خواهان) علیه باشگاه استقلال( خوانده) در خصوص مطالبه حق آموزش سینا خادم پور، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد که باشگاه استقلال به  پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۶۳۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان  محکوم  شد.

در صورت عدم پرداخت  محکوم به در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

 باشگاه ورزشی استعداد درخشان آمل ( خواهان) علیه نساجی مازندران( خوانده) در خصوص مطالبه غرامت آموزشی امیر حسین اسماعیل زاده به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، خواسته خواهان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال  به دلیل انعقاد  اولین قرارداد حرفه ای بازیکن با باشگاهی غیر از باشگاه خوانده، مستند به بند یک ماده ۲۳ مقررات نقل و انتقالات مصوب ۱۳۹۶، مردود اعلام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها