يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۸۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۹ مهر ۱۴۰۰
نمایندگان عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال راهکار جدیدی جهت افزایش تعداد تماشاگران خود هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، دو باشگاه النصر و الهلال عربستان از فدراسیون فوتبال کشورشان درخواست کرده‌اند تا در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار افزایش تماشاگران برای بازیهای مرحله یک چهارم نهایی و مراحل بالاتر شود.

با توجه به اینکه هفته گذشته بازی الهلال و النصر تیم های عربستان و ژاپن در این کشور و با حضور حداکثری هواداران فوتبال و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد حالا عربستانی‌ها قصد دارند رضایت ای اف سی را برای حضور تعداد بیشتری از تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا جلب کنند.

پیش از این، میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب آسیا و دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان واگذار شده بود و حالا که دو نماینده این کشور به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند، امیدوارند با حضور بیشتر تماشاگران عربستانی، شانسشان برای رسیدن به مراحل بعدی افزایش پیدا کند.

پیش از این ای اف سی با پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت دو ورزشگاه میزبان بازیهای مرحله یک چهارم نهایی موافقت کرده بود و حال باید منتظر ماند و دید قدرت سعودی‌ها و لابی قوی آنها در ای اف سی، منجر به نتیجه خواهد شد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها