يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اعضای جدید هیات مدیره بیمه سرمد صبح امروز انتخاب شدند.
انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بیمه سرمد
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، صبح امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت، با حضور بیش از 89 درصد سهامداران برای تعیین اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این مجمع که به ریاست سید رضا موسوی و حضور سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد، اعضای هیات مدیره از میان نامزدهای مورد تائید بیمه مرکزی، برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

بر اساس آرای اخذ شده از سهامداران، امیرمهدی امینیان، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی، مهدی مهدوی و سید محمد یمنی به عنوان اعضای اصلی و پرویز توسلی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

هم‌چنین فرزین کریمی، دیگر نامزد عضویت در هیات مدیره، پیش از برگزاری مجمع انصراف خود را به بیمه مرکزی اعلام کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها