يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۹۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
مهاجم تیم ملی فوتبال هلند با زدن دو گل در دیدار با جبل الطارق توانست رکورد گلزنی در یک سال را در تیم ملی هلند بشکند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال هلند با ۶ گل جبل الطارق را شکست داد. در این دیدار ممفیس دپای دو بار، فان دایک، دامفرایس، مالن و دانجوما گلزنی کردند.

ممفیس دپای با زدن دو زدن در این دیدار شمار گلهای خود را در تیم ملی هلند در سال ۲۰۲۱ به عدد ۱۴ رساند تا رکورد گلزنی یک مهاجم در یک سال را در تیم ملی هلند بشکند.

پیش از او پاتریک کلایورت با زدن ۱۲ گل در سال ۲۰۰۰ گل رکورددار گلزنی در یک سال در تیم ملی هلند بود.

دپای اکنون ۳۵ گل ملی در کارنامه خود دارد که توانسته در ۷۳ بازی ملی این تعداد گل را برای تیم ملی فوتبال کشورش به ثمر برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها