أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۳۹۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی نروژ امشب (دوشنبه) و با استقبال مردم و حضور مسئولان به کشور بازگشتند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در در پایان میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران در رده بندی تیمی نیز با کسب ۱۴۶ امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم‌های روسیه و آذربایجان به ترتیب با ۱۵۲ و ۱۰۷ امتیاز اول و سوم شدند.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از حضور در این رقابت‌ها امشب(دوشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال مردم، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سایر مسئولان وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون کشتی و خانواده‌های خود قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها