کد خبر: ۴۹۳۹۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم، امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف روز سه شنبه در آیین دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم( جایزه سردار شهید همدانی) اظهار داشت: هنرمندان و نویسندگان که یاد و نام، فرهنگ و ذکر شهدا را پاس میدارند جزو کسانی هستند که میراث داران شهدا و نه میراث خواران شهدا هستند.

وی ادامه داد: هنرمندان و نویسندگان با قلم خود یاد فرهنگ ایثار و شهادت را و در یک کلام مکتب امام و انقلاب اسلامی را در داخل کشور و امت اسلامی زنده نگه می دارند و بدون شک این عمل ادامه راه شهدا است. ما همیشه بر این باوریم که جنگ تمام شد اما دفاع همچنان باقی است.

قالیباف تصریح کرد: مجاهدت هنرمندان و اهل قلم ارزش مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس را دارد. ما در طول بیش از ۴٠ سال که از انقلاب گذشت فشارها و تهدیدهای متعدد از دفاع مقدس تا امروز از دشمنان در زمینه های مختلف دیدیم و همه به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند و امروز شاهدیم با فرهنگ خدا باوری، خودباوری و مردم باوری که ثمره جمهوری اسلامی است در مقابل آنها ایستاده ایم.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم و خط مقدم ما اینجاست . باور من و باور بسیاری این است که امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها