يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۹۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح دیروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام می‌نماید.

متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها