يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۰۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نرخ خرید و فروش دلار امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند نزولی داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، بررسی نرخ ارز امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نشان می‌دهد که نرخ خرید و فروش دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند کاهشی داشته است.

نرخ خرید دلار امروز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۴۹ تومان و نرخ فروش دلار رقم ۲۶ هزار و ۵۷۶ تومان بوده است.

نرخ خرید یورو نیز با اُفت قیمت نسبت به روز گذشته رقم ۳۰ هزار و ۶ تومان بوده است و نرخ فروش یورو نیز با افزایش قیمت رقم ۳۰ هزار و ۶۱۲ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ دلار و یورو امروز ۲۱ مهر +جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها